مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد,هتل مشهد,رزرو هتل

هتل پارس مشهد

هتل پنج ستاره پارس مشهد در سال ۱۳۸۱ در بلوار وکیل آباد افتتاح گردید و آخرین بازسازی مجموعه در سال ۱۳۸۹ انجام شده است. نزدیکی به منطقه خوش آب و هوای طرقبه و شاندیز و نزدیکی به نمایشگاه بین المللی شهر، از مزیت‌های این مجموعه می‌باشد. هتل پارس در ۶ طبقه و با ۲۲۹ اتاق و ظرفیت ۴۶۶ نفر با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می‌‌‌باشد.

رزرو هتل

از هتل پارس فاصله چندانی تا حرم امام رضا ندارید و ضمن اینکه با نزدیکی به پایانه اتوبوس‌رانی می‌توانید به قسمت‌های دیگر شهر بروید به ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه دسترسی آسانی دارید.

اگر غیر از زیارت به سیاحت و گشت و گذار در مشهد هم اهمیت می‌دهید هتل خوبی را انتخاب کرده‌اید. چون با اقامت در این هتل در نزدیکی پارک شادی و شهربازی کوهستان و باغ وکیل آباد خواهید بود.

هتل پارس مشهد,هتل مشهد,رزور هتل

هتل پارس مشهد

هتل پارس مانند یک شهر کوچک است که در آن همه امکانات وجود دارد. از غرفه‌ها، سالن‌ها و رستوران‌ها گرفته تا امکانات تفریحی و ورزشی. رستوران و شربت خانه ایرانی از فضاهای زیبای هتل پارس است که دل‌چسب ترین غذاها و نوشیدنی‌ها را به شما هدیه می‌کند. برای میل نوشیدنی‌های خوشمزه هم چنین می‌توانید به کافی شاپ تابستانه هتل بروید این کافی شاپ در فضای باز میزبان بسیار خوبی برای شماست.

برای اینکه اوقاتی را به تفریح و سرگرمی بگذرانید دریاچه مصنوعی هتل با محیط اطرافش فضای بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. در این دریاچه امکان ماهیگیری و قایق سواری نیز دارید. می‌توانید در محوطه سبز هتل قدم بزنید در آلاچیق‌های تعبیه شده کمی استراحت کنید و به اتاق دارت، سالن بیلیارد بروید و یا از استخر و سونا و سالن بدن‌سازی هتل استفاده کنید.

هتل پارس مشهد,هتل مشهد,رزرو هتل

هتل پارس مشهد

 

برای اقامت می‌توانید بنا به سلیقه و نیازتان یکی از اتاق‌های دو تخته معمولی لوکس و سوئیت‌های نرمال و رویال را انتخاب کنید. واحدهای اقامتی که با چیدمانی زیبا مشرف به باغ و دریاچه هستند و شیرین‌ترین اوقات را در سفرتان برای شما رقم می‌زنند.

برای خرید سوغات می‌توانید از غرفه‌های تجاری خود هتل شروع کنید. اگر کالای مورد نظرتان را در آن‌ها پیدا نکردید در نزدیکی هتل نبش خیابان صیاد شیرازی مجتمعی به نام زمرد وجود دارد که می‌توانید به آن هم سری بزنید. کمی آن طرف تر این مجتمع چند کافی شاپ و فست فود هست که برای کسانی که اهل فست فود هستند و یا اینکه می‌خواهند گپ‌های دوستانه خود را در خارج از هتل دنبال کنند مناسب است.

هتل پارس مشهد,هتل مشهد,رزرو هتل

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد,هتل مشهد,رزرو هتل

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد,هتل مشهد,رزرو هتل

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد,هتل مشهد,رزرو هتل

هتل پارس مشهد

با اقامت در این هتل در چند کیلومتری حرم امام رضا و در فضایی به دور از شلوغی شهر مشهد بهترین حالات معنوی را تجربه کنید.

هتل پارس مشهد هتلی لوکس با موقعیتی مناسب نسبت به جاذبه ها ی گردشگری شهرمشهد می باشد.

آدرس:

خیابان وکیل آباد، تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی، هتل پارس مشهد.

تلفن تماس:

 051-37348162, 021-44151435 , 021-44147636

 

وبلاگ هتل - hotel

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده