مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین و لوکس هتل های جهان

بهترین و لوکس هتل های جهان


معرفی بهترین هتل های جهان

کاخ امارات

وقتی صحبت از هتل های مجلل می شود ، این هتل در اوج است. کاخ امارات با هزینه تقریبی ساخت 3 میلیارد دلار ، دارای 394 اتاق بزرگ و سوئیت ، 40 اتاق اجتماعات و کنفرانس ، یک ساحل ماسه ای سفید ، هزاران استخر و چشمه ، دو آبگرم مجلل ، مرمر وارداتی از 13 کشور مختلف و بیش از 1000 لوستر کریستال سواروسکی است. این مانند یک قلعه کوچک تفریحی است که همچنین دارای معتبرترین توسعه دریایی در خاورمیانه است. کسانی که می خواهند احساس سلطنت را داشته باشند ، می توانند در یکی از سوئیت های کاخ مجلل اقامت داشته باشند، همه با محیطی مجلل که مناسب یک سلطان قدیمی اما با امکانات کافی مدرن است تا بزرگترین سرمایه داران امروزی را راضی کند.

 

Westin Excelsio

این هتل یکی از برجسته ترین کاخ های شهر رم است که از نظر تاریخ غنی است و در سال 1906 ساخته شده است در خیابان افسانه ای وی ونتو واقع شده است . این هتل 5 ستاره دارای 281 اتاق و 35 سوییت بی نظیر، از جمله یکی از دیدنی ترین و مجلل ترین سوئیت های اروپا - ویلا لا کاپولا است. این مجموعه در دو طبقه قرار گرفته و مناظر خیره کننده ای از شهر را با شکوههای مجلل در سراسر خود ترکیب می کند. این هتل مجهز به وسایل قدیمی و پیشرفته با گجت های مدرن با تکنولوژی پیشرفته ، گنبدهای به سبک کلیسای جامع با نقاشی های دیواری ، فضای تناسب اندام اختصاصی ، جکوزی و یک اتاق غذاخوری رسمی می باشد.


هتل برج العرب

معماری خیره کننده هتل برج العرب در دبی که شبیه به به یک بادبان بلند ساخته شده است ، آن را به یکی از بهترین هتل ها در عکسها در جهان تبدیل کرده است. همه اتاق ها مجلل هستند که در دو طبقه و از همه چیز پیشرفته و چشم انداز خارق العاده ای برخوردار هستند. و دارای امکانات بی نظیر فوق العاده مانند هلی پد متصل و زمین های تنیس معلق ، مجموعه ای گسترده ای از گزینه های ناهار خوری و زندگی شبانه است. در فوریه سال ۲۰۰۵ تنیس بازان حرفه‌ ای راجر فدرر و آندره آغاسی یک بازی را درارتفاع ۲۱۱ متری انجام دادند که این باند فرود به صورت موقت به یک زمین تنیس تبدیل شده بود. این باند فرود هیچ حفاظ و نرده‌ ای ندارد. مراقبت از مهمان برای آنها نیز بسیار جدی است. دارای اقلام اضافی شامل چک در اتاق ، ساقی های شبانه روزی شبانه روز و ناوگان رولز رویس با راننده می باشد. اجاره کوچک ‌ترین اتاق این هتل شبی ۶ هزار درهم است. سرو هر غذا در این هتل کمتر از ۱۰۰۰ درهم نیست. این هتل به شکل حرف V می‌باشد که یک دکل به آن متصل شده‌ است.

جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!




پلازا ، شهر نیویورک

The Plaza اغلب بهترین گزینه برای بازدید از افراد معتبر است. سوئیت سلطنتی سه خوابه با جذاب ترین زیبایی های جهان قدیم با یک اتاق ناهار خوری رسمی برای حداکثر 12 مهمان ، یک کتابخانه ، یک سالن ورزشی ، یک پیانوی بزرگ ، آشپزخانه کامل (برای آشپزهای شخصی) مجهز شده است. همچنین دارای آسانسور شخصی سرویس باتلر می باشد. این ساختار نمادین در سال 1907 ساخته شد و به عنوان یک بنای تاریخی ملی در سال 1969 تعیین شد.


جزیره بهشت ​​آتلانتیس ، باهاما

Atlantis Paradise Island که برای ادای احترام به شهر گمشده افسانه ای ساخته شده است ، یک مرکز 141 هکتاری است که به عنوان بهترین مقصد تفریحی لوکس در باهاما شناخته می شود . این هتل Bridge Suite در 23 طبقه است که بسیار پر طرفدار است. دارای سقف و پنجره های تمام طول ، و شامل یک پیانو بزرگ ، مراکز تفریحی دوقلو ، یک اتاق غذاخوری رسمی با یک لوستر طلای 22 عیار ، به علاوه یک کارمند دائمی متشکل از هفت ساقی و خدمه است که به هر حال و هوای شما پاسخ می دهند.

این هتل یک فضای کاملاً اختصاصی برای مهمانان خود فراهم کرده است. درواقع می‌توان گفت که هتل و گردشگاه آتلانتیس، خارج از این دنیا واقع‌شده و فضا و حال و هوای خاص خود را دارد. سازه‌هایی شبیه به معابد مایاها که این گوشه و آن گوشه قرارگرفته و به اشکال مختلف اسباب سرگرمی افرادی از همه‌ی سنین را مهیا کرده‌اند. مهما


بولدرز ، آریزونا

عامل واو در The Boulders به مادر طبیعت واگذار شده است ، و این امر نیز به خوبی انجام شده است ، زیرا هیچ دکور ساخت بشر احتمالاً نمی تواند با سازهای سنگی سورئال 12 میلیون ساله استراحتگاه رقابت کند . این هتل با مساحت 1300 هکتار از صحرای Sonoran است و دارای این مجموعه عظیم آبگرم، نوید بخش نهایی درمان های جوان سازی طبیعی را می دهد. همچنین یک ویلا عقب نشینی دروازه دار مخصوص über برای افراد مشهوری که به دنبال ناشناس ماندن هستند وجود دارد. سخنگوی هتل دبورا بریجز می گوید ، "مشتریان ما از ثروتمندترین افراد در جهان هستند ، اما ما مجاز نیستیم در مورد اینکه مهمانان VIP ما چه کسی هستند صحبت کنیم." این همه چیز را می گوید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده