بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راهنمای تخصصی وقت سفارت کانادا

اگر متقاضی سفر به کشور کانادا هستید برای شناخت نحوه گرفتن وقت سفارت کانادا باید بدانید که گرفتن وقت سفارت این کشور به منظور مصاحبه نمی باشد بلکه فقط به منظور انگشت نگاری و ثبت هویت شماست پس مهمترین چیز کامل و بی نقص بودن مدارک به شمار می رود، زیرا ملاک اصلی برای اکسپت یا ریجکت شدن درخواست شما مدارک شماست! مدارک ارسالی باید کامل، دقیق، بروز و گویای کامل وضیعت فرد متقاضی باشد و افسر ویزا را متقاعد نماید که شخص متقاضی واجد شرایط ویزا کانادا است.

کانادا در حال حاضر در ایران سفارتخانه ندارد و ایرانیان متقاضی می بایست برای انگشت نگاری و ثبت هویت خود از یکی از سفارتخانه های این کشور در یکی از شهرهای آنکارا ، استانبول ، دبی ، ابوذبی یا باکو وقت بگیرند.

همانطور که گفته شد کشور کانادا در ایران سفارت‌خانه ندارند و در شرایط عادی، تمامی اقدامات باید در کشور دیگری (مثل امارات و ترکیه و...) که سفارت‌خانه این کشورها در آن‌ها وجود دارد، انجام شود، مشخص نیست تا کی برای وقت سفارت کانادا گردشگران مجبورند رنج سفر به کشور واسط را تحمل کنند.

در اینجا مطالبی مهم در مورد نحوه تعیین وقت سفارت کانادا و جزییات این مسیر را برای شما روشن خواهیم نمود.

به گزارش ایسکانیوز، ویزاهای توریستی اروپا و کانادا برای گردشگران حرفه‌ای‌تر همیشه محل مناقشه بوده‌اند. عدم وجود سفارت‌خانه و یا کنسول‌گری بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی در تهران، مراحل اخذ ویزای این کشورها را اندکی دشوار می‌سازد، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که معمولاً سفر به اروپا دردسرهای کمتری دارد و ویزای کشورهای اروپایی راحت‌تر قابل‌دسترسی هستند. بهتر است که در مقام مقایسه، مراحل اخذ ویزای کانادا را توضیح دهیم تا جمله‌های بالا بهتر درک شوند.

البته برای بسیاری از ایرانیان این سفر می‌تواند یک سفر تفریحی به حساب بیاید! مراحل کار به این صورت است که گردشگر پس از تکمیل مدارک مورد نیاز ویزای کانادا، آن‌ها را در سامانه اینترنتی سفارت‌ کانادا در یکی از کشورهای اطراف ایران (بنا به خواسته خودش و تشخیص کارشناسان) بارگذاری می‌کند. پس از پرداخت هزینه‌ها که باید با حساب‌های جهانی پرداخت شوند، گردشگر می‌تواند اقدام به اخذ وقت سفارت کانادا کند. وقتی تاریخ وقت سفارت مشخص شد، سفر اول به کشور واسط صورت می‌گیرد و متقاضی ویزا در جلسه مصاحبه‌اش شرکت می‌کند، شرکت در این جلسه الزامی‌ست و گردشگران باید بدون تأخیر و عذری، در این جلسه حاضر شوند.

 

مشکلی که پس از جلسه مصاحبه رخ می‌دهد، عدم اطلاع دقیق متقاضیان، از تاریخ صدور ویزاست، ممکن است ویزا در یک بازه 10 روزه صادر شود و گردشگر بتواند پاسپورت برچسب‌خورده‌اش را از سفارت کانادا دریافت کند، اما از طرفی هم ممکن است همین زمان بیش‌تر از 1 ماه به طول بینجامد. نکته‌ بارزی که در این میان وجود دارد، عدم ارسال پاسپورت توسط سفارت کاناداست و پاسپورت حاوی برچسب ویزا، باید توسط خود شخص متقاضی و یا نماینده او از سفارت کانادا دریافت شود، برای حل این مشکل دو راه وجود دارد، اول اینکه متقاضی ویزا در کشور واسط منتظر بماند تا جواب ویزا را دریافت کند و راه دوم که مرکز تخصصی وقت سفارت کانادا هم آن را به تمام همراهانش توصیه می‌کند، استفاده از خدمات پیکاپ ویزای کانادا است. این خدمات این امکان را به متقاضیان ویزا می‌دهد که پس از جلسه مصاحبه به ایران بازگردند و دریافت پاسپورت را به شخصی که وکالت‌نامه‌ای برای این منظور به او داده‌اند، واگذار کنند.

اخذ ویزای کانادا را باید با پیگیری‌های فراوان و مشورت با کارشناسان امر به انجام رساند، وگرنه ممکن است که مدت‌ها به طول بینجامد و هزینه‌های زیادی را هم روی دست گردشگران بگذارد، مراکز معرفی شده در مرجع وقت سفارت کانادا همگی با سال‌ها تجربه در امر وقت سفارت این کشور و امور مرتبط در تمام مراحل تعیین و موفقیت وقت سفارت این کشور همراه گردشگران خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت کانادا

  • مدارک شناسایی : پاسپورت جدید با حد اقل یک سال اعتبار،کپی تمام صفحات پاسپورت و پاسپورتهای قدیمی
  • ترجمه ی شناسنامه ، عکس رنگی 4*3 با زمینه روشن
  • مدارک دارایی : اسناد منگوله دار یا غیر منگوله دار مانند مبایعه نامه ، قرارداد پیش خرید و .. ، گواهی بانکی از حسابهای سپرده و ... گردش حساب سه ماه و یا شش ماهه
  • Application formتکمیل و تایید فرم درخواست ویزا
  • Family information تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی
  • گواهیهای اشتغال به تحصیل یا کار ( در صورت وجود(
  • مدارک کاری متقاضی : گواهی اشتغال به کار ، فیش حقوقی ، حکم کارگزینی ، فیش بازتشستگی ، حکم بازنشستگی و..
  • مدارک دعوت کننده ، در صورت وجود، شامل : دعوتنامه با تاریخ و امضا ، نام کامل، تاریخ تولد ، آدرس و شماره تلفن فرد ، نسبت شخص با شما ، کپی کارت اقامت دعوت کننده ، سند ملکی و گواهی کاری دعوت کننده و ...
  • رزرو هتل وبلیط ( اختیاری(
  • ترجمه سند ازدواج ( اختیاری(
  • مدارک شما به طور کلی باید نشانگر برگشت شما به ایران باشد . باید افسر مربوطه را متقاعد کنید که در موقع مقرر کانادا را ترک خواهید کرد.
  • باید نشان دهید که توان مالی لازم را برای هزینه های مربوط به سفر و مدت زمان اقامت در کانادا را دارید.
  • فرد قانون مندی هستید و سوابق جنایی ندارید.
  • در صورت نیاز معاینات پزشکی را انجام دهید.
  • توجه داشته باشید که هرچه مدارک شما کاملتر باشد شانس پذیرش بیشتر می شود.

نکات مهم تکمیل مدارک:

لازم به ذکر است که تمامی مدارک فارسی که به سفارت تحویل میدهید باید از طریق دارالترجۀ رسمی ترجمه شوند و تایید دادگستری باشند.

راهنمای گرفتن وقت سفارت از کنسولگریهای مختلف در کشورهای مورد تایید کانادا به همراه آدرس سفارتخانه:

وقت از سفارت کانادا از ترکیه :

شرکت VAC کارگزار سفارت کانادا در ترکیه میباشد، لازم است بدانید از نظر ویزا دادن هیچ فرقی بین درخواست های آنکارا و استانبول نیست، زیرا تنها یک کنسولگری در مورد درخواست ها تصمیم گیری میکند.

هیچ فرقی بین درخواست روادید کانادا از آنکارا و استانبول وجود ندارد ولی بدلیل نبود پرواز روزانه برای آنکارا، متقاضیان حداقل 2 شب و 3 روز باید در آنکارا اقامت داشته باشند در صورتی که انجام کارهای درخواست روادید شما حداکثر یک ساعته تمام می شود.

لازم به ذکر است که پرواز تهران به استانبول و استانبول به تهران در یک روز وجود دارد و متقاضیان صبح وارد استانبول می شوند و همان شب می توانند به ایران بازگردند پس استانبول گزینه هوشمندانه تری نسبت به آنکارا است.

متقاضیان پس از ثبت نام، بین روزهای دوشنبه تا جمعه بین ساعات 8:30 تا 16:30 با مدارک کامل خود به آدرسهای زیر مراجعه کنند.

آدرس سفارت کانادا ( VAC ) در آنکارا :  

Kavaklıdere Mahallesi Atatürk Bulvarı no : 154 Çankaya / Ankara, Turkey  

آدرس سفارت کانادا ( VAC ) در استانبول :

Cumhuriyet Caddesi Kök Apt. No:193 Sisli /, Istanbul, Turkey 

وقت از سفارت ابوظبی :

می باشد VFS GLOBAL در حال حاضر کارگزار رسمی سفارت کانادا در ابوظبی

آدرس سفارت کانادا در ابوظبی :

Canada Visa Application Centre VFS (GCC) LLC, Office MO2, Mezzanine Floor, Silver Wave Building, Mina Road, Abu Dhabi

از کجا وقت سفارت کانادا بگیریم؟

پیشنهاد ما به شما برای تعیین و گرفتن وقت سفارت کانادا رجوع به مرجع رسمی و اختصاصی وقت سفارت کانادا جهت آشنایی با فعالان برجسته و معتبر در این حوضه میباشد.

شما همچنین میتوانید برای تعیین وقت سفارت کانادا در آنکارا،استانبول،دبی،ارمنستان در سریع ترین زمان به صورت تضمینی با کارشناسان معتبری که در مرجع تخصصی وقت سفارت کانادا.نت معرفی میگردند تماس حاصل فرمایید.

این مرجع با هدف ارتباط  متقاضیان امور وقت سفارت کانادا با خدمات دهندگان آن و مشاوره در این زمینه راه اندازی شده و به صورت رایگان ارئه خدمات مینماید.

منبع: http://xn-----ctdbaapc2cpu2oj9dta57m.net/

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده